Külasta meie pressikeskust / 11/30/2011

Uus naastrehv MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH

Uus naastrehv MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH
Maasturi talverehv, millega juht sõidab
täies kindluses

Uus MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ühendab endas tehnoloogiaid, mis on toonud edu sedaanidele mõeldud ja alates 2009. a Põhja-Euroopas (Soome, Rootsi ja Norra), Baltikumis ja Venemaal müüdavale rehvile MICHELIN X-ICE NORTH. 
Uus MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH on saadaval 26 erinevas suuruses, millest 19 on täielikult uued.  Kokkuvõttes pakub see nelikveoliste sõidukite ja maasturite naastrehvi seeria 46 erinevat mudelit, s.t et rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH saab kasutada üle 90%-l seda liiki sõidukitest.  Uue rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH eesmärgiks on pakkuda autojuhile kindlustunnet ja maksimaalset turvalisust ning oma eelkäijaga võrreldes edestab uus rehv seda mitmes valdkonnas.

  • 6% lühem pidurdusmaa lumel ja jääl
  • 15% suurem haarduvus lumes kohaltvõtul
  • 10% suurem külgpidavus lumes
  • 8% väiksem veeretakistus ja seega suurem kütuse kokkuhoid
  • 5% vähem naaste ning seega väiksem mõju keskkonnale.

6% lühem pidurdusteekond jääl ja lumel
Vaatamata 5% väiksemale naastude arvule (vastavuses Soomes ja Rootsis 2013. aastal kehtestavate keskkonnanormidega) on süsteemi Durastud kasutava rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH pidurdusmaa jääl ja lumel keskmiselt 6% lühem tänu naastude paremale tasakaalustatusele piki- ja külgsuunas ning rehvi servade ja turvisevöö vahel.
15% suurem haarduvus lumes kohaltvõtul
Rehvil MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH kasutatud turvist Full Active iseloomustab uudne ehitus ja kõrgem lamellitihedus.Tänu sellele, et rehvil on eelkäijaga võrreldes 6% rohkem lamelle ja 64% rohkem turviseplokke, on tal lumes kohaltvõtul 15% parem haarduvus ja 10% parem külgpidamine.

Väiksem mõju keskkonnale

Uus MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH on vastavuses keskkonnaalaste nõudmistega, mis hakkavad Soomes ja Rootsis kehtima alles 2013. aastal ja mis piiravad naastude arvu rehvi ümbermõõdu iga meetri kohta 50-ga (TSFS 2001:90).  5% vähem naaste tähendab ka väiksemat kahju ja kulu maanteedele.  Aga see pole veel kõik. Rehvil MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH on ka tähis GREEN X, mis on tunnistus väiksemast kütusekulust.  See on saavutatud tänu kummiühendis kasutatud ränile, mis aitab vähendada veeretakistust 8% võrra.

Naastrehv on parim valik temperatuuridel vahemikus 0°C ja 10°C.
Rehvi haarduvusomadused ei ole ühesugused sulaval või kokkusurutud lumel ning isegi mitte hommikusel või õhtusel ajal.   Jäisel teel on haarduvus temperatuuril -20°C erinev kui temperatuuril -5°C. Talveteid iseloomustab suur varieeruvus pinnasetingimustes.  See on probleem, mille rehvivalmistajad lahendama peavad. Taolise väljakutse lahendamine nõuab rehvivalmistajalt võimet eemalduda tavatarkusest.  Vaatamata levinud arusaamale, et naaste peaks kasutama äärmiselt madalatel temperatuuridel, on asi hoopis vastupidine.  Naastrehv on parim valik temperatuuridel vahemikus 0°C ja 10°C.  Reaalsetes ilmastikutingimustes läbiviidud katsetused on näidanud, et -1°C juures on kiirusel 50 km/h sõitva naasterehvita auto pidurdusteekond 83 meetrit, naasterehviga autol aga 33 meetrit.  Temperatuuril -20°C on vahe aga kõigest kuus meetrit.  Seega on naastrehv MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH kõige sobivam mitmel erineval otstarbel kasutamiseks.
Lisaks muutub kumm temperatuuri alanedes jäigemaks ja rehvi haarduvus väheneb.  Uues naastrehvis MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH kasutatakse kummiühendit ja turvist, mis garanteerivad parimad omadused isegi kõige külmema ilmaga.

MICHELIN FULL ACTIVE TREAD

Suurem lamellitihedus tänu tehnoloogiale Stabiligrip
Rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH turvisel on eelkäijaga võrreldes 6% rohkem lamelle. Tänu piki- ja külgsoontele haarduvad lamellid jää külge nagu käpad.  Need lukustuvad üksteise külge ja muudavad plokid jäigemaks, mis parandab stabiilsust, juhtimiskontrolli ja pidurdusvõimet jääl.  Tehnoloogia Stabiligrip lubab samuti suurendada rehvi vastupidavust ja kasutusiga.  See on eriti oluline Venemaal, kus vahemaad on üldiselt väga pikad.

Lamellide erinurgaline asetus
Lamellid asetsevad 0- kuni 45-kraadise nurga all.  See tagab hea haarduvuse nii pööretel kui otsesõidul, aga ka suurema käideldavuse ja kergema juhitavuse.

Saehambakujulised turviseplokid


Võrreldes eelkäijaga on rehvil MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH 64% rohkem turviseplokke. MICHELIN on vorminud iga turviseploki otsa saehambakujuliseks, mis lubab rehvil paremini pinnasega haarduda. Tänu sellele on sõidukil lumekattega teel paremad pidurdusomadused ning suurem stabiilsus pöörete tegemisel kokkusurutud lumel.

Aktiivsed mitmesuunalised „lumelabidast“ servad
Rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH servad on lumelabida kujulised, et need saaksid lume rehvist eemale kühveldada. Tänu sellel on haarduvus suurem isegi sügavas lumes.  Servadel on ka mitmesuunalised lamellid, mis parandavad rehvi külgpidamist lumel.

Süsteem Durastud: vähem naaste ja lühem pidurdusmaa
Turvise juures on Michelin kasutanud kolmel erineval näitajal põhinevat naelutamissüsteemi.

1. Spetsiaalselt konstrueeritud naast MICHELIN

Michelin on konstrueerinud ainulaadse naastu, mille ülitugev pea ja kuju lubavad turvisel paremini teega haarduda.

2. 10 kuni 14 rida ning 5% vähem naaste

Maksimaalse haarduvuse saavutamiseks jääkattega teedel on rehvil MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH sõltuvalt suurusest kümme kuni neliteist naasturida. Tänu äärmiselt hästi läbimõeldud paigutusele on vaja 5% vähem naaste, mis lubab vähendada rehvi keskkondlikku mõju. Naastude vähendamine talverehvidel teeb firmast MICHELIN esimese rehvitootja, kes on vastavuses 2013. aasta alguses Rootsis ja Soomes kehtima hakkava keskkonnaalase määrusega. Lisaks on lubanud firma MICHELIN uuendus lühendada pidurdusmaad 6% võrra.

3. Firma Michelin naelutamistehnika

Firma Michelin naelutamisalane pädevus ja automaatsete naelutamismasinate kasutamine tagavad rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH naastude ühtlase ja kindla kinnituse. 
Tänu nimetatud uuendustele asetseb 95% naastudest rehvipinnast 1,2 mm kõrgusel, mis tagab parima tasakaalu haarduvuse ja naastude vastupidavuse vahel. Kõrgemad naastud kuluks kiiremini, madalamad ei haarduks aga eriti hästi jääga.  Seega on firma Michelin lahendus parim kompromiss haarduvuse ja pikaealisuse vahel – ja seda iga talv.

 

Tugevam karkass
Rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH karkassi  on tugevdatud, et see pakuks paremat tuge kõrgematele nelikveolistele sõidukitele või maasturitele ning muudaks rehvi küljed löögikindlamaks, lubades nii pikendada turvise eluiga ja parandada rehvi teelpüsivust.

 

 

19 täiendavat suurust aitab rehvil katta rohkem kui 90% turu vajadusest

Originaalsuuruses rehvidel on optimaalne stabiilsus ja teelpüsivus, laiemad rehvid pakuvad paremat haarduvust ja aeglasemat kulumist.  Tänu rehvi MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH laiendatud seeriale on võimalik säilitada talverehvi puhul originaalsuurused.  Kokku on firma MICHELIN nelikveoliste sõidukite naastrehvi seerias 46 erinevast suurust, mis varieeruvad 15 kuni 21 tollini.

Täiendava info saamiseks kontakteeruge:
Ewa Konopka, avalike suhete koordinaator ja pressiesindaja, Michelin Poola ja Baltikum:+48 691 117 472 Ewa.Konopka@pl.michelin.com  



Lengvuju automobiliu padangos

lithuanian Michelin Dealerships

Michelin Press Centre