Külasta meie pressikeskust / 15/10/2012

MICHELIN ENERGYTM Saver+ MICHELIN Agilis+

MICHELIN ENERGYTM Saver+

MICHELIN Agilis+

  Pressimaterjalid

Juuli 2012

                         

Pressiesindaja kontakttelefon:

Ewa Konopka, Michelin Poland, tel: + 48 691 117 472, ewa.konopka@pl.michelin.com

Tomasz Młodawski, Michelin Poland, tel: +48 607 33 84 51, tomasz.mlodawski@pl.michelin.com

Mattias Liivak, Jugaste Liiva & Partnerid, tel: +372 55 988 483, mattias.liivak@jlp.ee

 

Sisukord

 

 

Tooteuudised

MICHELIN ENERGYTM Saver+ ja MICHELIN Agilis+: kaks uut rehvimudelit, mis aitavad kombineerida optimaalselt ohutust, kestvust ja kütusesäästlikkust.

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+

Kolm peamist eelist ja uus kummisegu

 

 

MICHELIN Agilis+

Oluline vahend tööjõudluse tagamiseks

 


 

Tooteuudised

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ ja MICHELIN Agilis+:
Kaks uut rehvimudelit, mis aitavad optimaalselt kombineerida ohutust, kestvust ja kütusesäästlikkust

Euroopas tuuakse turule uus sõiduautodele mõeldud MICHELIN ENERGYTM Saver+ ning uus väikebussidele suunatud MICHELIN Agilis+.

Aasta 2012, mil jõustub Euroopa rehvimärgistuse eeskiri, on kogu autotööstuse jaoks väga oluline. Märgistusi hakati järk-järgult rakendama alates 1. juunist ning 1. novembrist muutuvad need kohustuslikuks. Uus märgistussüsteem on kiiduväärt samm edasi, sest see annab tarbijatele juurdepääsu rehvi omadusi puudutavale informatsioonile, mis minevikus tihti kahe silma vahele jäeti.

 

Märgistus annab tarbijatele objektiivse informatsiooni rehvi kolme peamise töökriteeriumi kohta: haardumine märjal pinnal, energiatõhusus ja müratase. Siiski jääb edastamata informatsioon kuival pinnal haardumise või läbisõidu kohta.

 

Michelin püüab teha sõiduautojuhtidele ja kergveokite kasutajatele kättesaadavaks kõik põhiparameetrid, mis tagavad rehvi tipptasemel jõudluse, olenemata sellest, kas vastav informatsioon sisaldub uuel rehvimärgistusel või mitte. Seetõttu tagavad MICHELINi rehvid:

  • maksimaalse ohutuse kõikides sõiduoludes, nii kuiva kui ka märja teekattega;
  • ohutuse nii kurvides kui sirgetel;
  • ületamatu läbisõiduvõime ja kõrge jõudluse, mis kestab kogu rehvi tööea vältel.

 

Michelini strateegiaks on pakkuda parimat võimalikku jõudluskombinatsiooni. Teiste sõnadega tähendab see parimat kombinatsiooni ohutusest, kütusesäästlikkusest ja ületamatust läbisõiduvõimest. Sõiduauto või kergveoki juht ei pea Michelini rehvi valides leppima kompromissiga; ta saab omale täieliku ja harmoonilise suutlikkuse kombinatsiooni.

Ning seda nimetab Michelin MICHELINi absoluutseks jõudluseks.


200 liitrit

Selline kütusekogus säästetakse iga 45 000 kilomeetriga, mille läbimiseks kasutatakse uusi MICHELIN ENERGYTM Saver+ rehve, võrreldes rehvidega, mis vastavad Euroopa rehvimärgistuse määruses sätestatud minimaalsetele jõudlusnõuetele.

 

270 liitrit

Selline kütusekogus säästetakse iga 60 000 kilomeetriga, mille läbimiseks kasutatakse uusi MICHELIN Agilis+ rehve, võrreldes rehvidega, mis vastavad Euroopa rehvimärgistuse määruses sätestatud minimaalsetele jõudlusnõuetele.

 

16 meetrit

MICHELIN ENERGYTM Saver+ lühendab pidurdusteekonda märjal teekattel 16 meetri võrra, võrreldes rehviga, mis vastaks Euroopa rehvimärgistussüsteemi minimaalsele tasemele. See vahemaa on peaaegu võrdne veoki pikkusega.

 

Üle 17 meetri

Kergveokitele mõeldud MICHELIN Agilis+ lühendab pidurdusteekonda märjal teekattel rohkem kui 17 meetri võrra, võrreldes rehviga, mis vastaks Euroopa rehvimärgistussüsteemi minimaalsele tasemele.

 

1 viiest

Ühe igast viiest kütuseliitrist – või paagitäiest – kulutavad rehvid. Just seepärast on Michelin tegelenud juba alates 1992. aastast aktiivselt oma rehvide energiatõhususe parandamisega.

 

Nr. 1

Vastavalt GFK poolt 2010. aastal läbi viidud uuringule peavad tarbijad rehvide puhul esmatähtsaks ohutust. See on kinnitust leidnud vähemalt viies riigis: Prantsusmaal, Saksamaal, Itaalias, Hispaanias ja Suurbritannias.

 

 

20 000

Just nii palju liiklusõnnetusi analüüsiti Saksamaal Dresdeni Tehnikaülikoolis, mille üks õppetool tegeleb liiklusõnnetuste uurimise ja analüüsiga. Ülikoolis analüüsiti põhjalikult ligikaudu 20 000 liiklusõnnetust kogu Euroopas, mis olid aset leidnud kümne aasta jooksul. Saadud informatsioon “kaardistati”, et määrata kindlaks õnnetuste tüübid, ning selle alusel saadi muljetavaldavad statistilised andmed.

 

Analüüsid näitasid järgmist:

    • 7 õnnetust kümnest leiab aset kuival teel.
    • 6 õnnetust kümnest leiab aset linnas ja aeglasel kiirusel.
    • 75% õnnetustest toimub sirgel teelõigul.
    • 25% õnnetustest toimub pöördel. Need on kõige raskemad õnnetused.
    • 99% märjal teel juhtunud õnnetustest leiab aset väga napi veekihi juures.

 

15

See on kütuseliitrite arv miljardites, mis on säästetud alates aastast 1992 tänu Michelini kütusesäästlike rehvide sortimendile, mille eesotsas seisab MICHELIN ENERGY tooteperekond alates hetkest, mil see 20 aasta eest esmakordselt maailmas turule toodi.

 

39

See on CO2 heitkoguse vähenemine miljonites tonnides tänu MICHELINi kütusesäästlike rehvide kasutamisele.

 

160

See on patentide arv, mis on registreeritud alates aastast 1992 MICHELIN ENERGYTM rehvide pideva täiendusprotsessi osana.

 

 

190

Alates turule toomisest aastal 1992 on MICHELIN ENERGYTM tooteperekonda tunnustanud 22 autotootjat rohkem kui 190 korral.

 

Michelin toetab aktiivselt autotootjate pidevat arendustegevust sõidukite energiatõhususe parandamisel ja ohutuse suurendamisel.


 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ lähivaates

 

Kolm peamist eelist ja uus kummisegu

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ parandab kütusesäästlikkust

Tuginedes rohkem kui 20 aasta pikkustele kogemustele kütusesäästlike rehvide arendamisel, on Michelinil oluline roll pidevas püüdlemises sõidukite parema energiatõhususe saavutamise poole. Nagu ülalpool mainitud, vähendab uus MICHELIN ENERGYTM Saver+ rehv kütusekulu 200 liitri võrra iga läbitud 45 000 kilomeetri kohta, võrreldes rehvidega, mis vastavad Euroopa rehvimärgistuse määruses sätestatud minimaalsetele jõudlusnõuetele.

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ parandab ohutust

Michelini insenerid on muutnud rehvi kujundust, andes uuele MICHELIN ENERGYTM Saver+ mudelile optimeeritud kontaktivõime. Uus rehv, mille rehvijälg on eelmise põlvkonna toodetega võrreldes 10% võrra suurenenud, tagab suurepärase haardumise nii märjal kui ka kuival teekattel. Selle tulemusena lühendab MICHELIN ENERGYTM Saver+ pidurdusmaad märjal teekattel 16 meetri võrra, võrreldes rehviga, mis vastaks Euroopa rehvimärgistussüsteemi minimaalsele tasemele.

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ tagab pikema üldise läbisõidu

Uuele MICHELIN ENERGYTM Saver+ mudelile on lisatud täiendavad ristsidemed, mis tugevdavad veelgi kummisegu terviklikkust ja parandavad selle kulumiskindlust.

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ eeliseks on uus Eco and Grip kummisegu

MICHELIN ENERGYTM Saver+ on esimene rehv, mille valmistamiseks kasutatakse Eco and Grip segu – uut patenteeritud kummisegu, mille on välja töötanud Ladoux’ Tehnoloogiakeskuse teadlased. See uudne segu vähendab soojuse teket ning selle kaudu ka rehvi poolt absorbeeritavat energiahulka. Tehnoloogia eeliseks on selle võime tagada selline jõudlus, nõrgestamata seejuures rehvi teisi omadusi, mille hulka kuuluvad näiteks maksimaalne ohutus kõikides sõidutingimustes ja suurem läbisõiduvõime.

 

MICHELIN ENERGYTM Saver+ on saadaval 14-, 15- ja 16-tollistes versioonides ning kokku 58 erinevas suuruses, mis võimaldab paigaldada rehvi väga paljudele Euroopa turul pakutavatele autodele.


 

MICHELIN Agilis+ lähivaates

 

 

 

Oluline vahend tööjõudluse tagamiseks

 

 

Professionaalsete kasutajate jaoks on sõidukitel tihti otsustav roll nende töö tõhususe tagamisel. Müügiesindajad, kaupmehed ja teised professionaalid peavad olema kindlad oma rehvides samamoodi, nagu kõikides teisteski oma tööga seotud vahendites.

 

Nende kasutajate kõrgete ootuste rahuldamiseks on Michelin välja töötanud uue MICHELIN Agilis+ kergveokirehvi, milles on edukalt kombineeritud erinevad rehvi omadused, mida on tavaliselt raske ühendada. Uus rehv võimaldab kasutajatel teha oma tööd tõhusalt ja ohutult, vähendades samal ajal töökulusid tänu madalamast kütusekulust ja suuremast läbisõidust tulenevalt topeltmõjule.

 

MICHELIN Agilis+ aitab vähendada kütusekulu

Kaupmehe või müügiesindaja töö tähendab sageli pikki sõite objektile või kliendi juurde jõudmiseks. Kütus muutub üha kallimaks ning kuigi teatud kütusekoguse kulutamine on vältimatu, on tegemist valdkonnaga, kus säästmine on siiski võimalik.

 

Michelin on tööle rakendanud oma energiatõhususe alased teadmised. Selle tulemusena säästab uus MICHELIN Agilis+ rehv 270 liitrit kütust iga läbitud 60 000 kilomeetri kohta, võrreldes rehvidega, mis vastavad Euroopa rehvimärgistuse määruses sätestatud minimaalsetele jõudlusnõuetele.

 

MICHELIN Agilis+ parandab aktiivselt sõiduohutust

Kaupmehed ja müügiesindajad peavad tihti hulga aega teel veetma, olenemata ilmast ja liiklusoludest, ning nende sõidukid on sageli täislastis. Seetõttu on ohutus äärmiselt oluline ja rehvidel on selle tagamisel kriitiline roll. MICHELIN Agilis+ lühendab pidurdusmaad rohkem kui 17 meetri võrra, võrreldes rehviga, mis vastaks Euroopa rehvimärgistussüsteemi minimaalsele tasemele.


 

 

MICHELIN Agilis+ rehvil on pikem läbisõiduvõime ja ülim vastupidavus

Mobiilsus kuulub lahutamatult kaupmeeste ja müügiesindajate töö juurde ning rehvivahetused põhjustavad ebamugavusi. Seetõttu vajavad kergveokite kasutajad rehve, mis suudaksid tagada võimalikult pika läbisõidu ilma seejuures ohutust vähendamata.

 

Just selle ongi Michelin saavutanud mudeliga MICHELIN Agilis+, milles on kütusesäästlikkus tänu ülimale vastupidavusele kombineeritud parema läbisõiduvõime ja töökindlusega.

 

Kriimustuskaitsed kaitsevad rehvi kahjustuste eest

Mudelil MICHELIN Agilis+ on külgseina kriimustuskaitsed, mis kaitsevad rehvi kahjustuste eest kokkupuute korral äärekivi või teeauguga. Mis veelgi parem – rehvil on ka kaheksa kriimustustõket, mis muudavad selle igapäevase kulumise suhtes veelgi vastupidavamaks.

 

Lengvuju automobiliu padangos

lithuanian Michelin Dealerships

Michelin Press Centre