Külasta meie pressikeskust / 11/01/2012

Uued rehvimärgistused: kes hindab rehve ja kuidas?

Opis: Tyre Labelling
Lühidalt võib öelda, et rehvide puhul hinnatakse kütusesäästlikkust, märghaardumist ja välismüra klassi. Seega on meil alates 1. novembrist 2012 rehvide ostmisel uus võrdlemise võimalus.



Kes hindab rehve ja kuidas?


Uuel rehvide märgistamise seadusandlusel on 3 eesmärki: parandada maanteeohutust, vähendada kütusetarbimist ja seeläbi kasvuhoonegaaside emissioone ning vähendada liiklusmüra.

Hindamine vastavalt ühisele standardile


Üle Euroopa on iga tootja või importija kohustatud hindama enda rehve rangest katsetussüsteemist lähtudes. Sellise enesesertifitseerimise eesmärgiks on tagada ühtlane, usaldusväärne hindamine nii, et meil oleks tarbijatena võimalik mugavalt hinnata erinevaid rehve ja kaubamärke. Iga Euroopa Liidu liikmesriik on kohustatud tagama katsetussüsteemist kinni pidamise.

Kuidas mõõta kütusesäästlikkust?

Opis: Image: Fuel focus Kui rehvid veerevad mööda maanteed, tekib seal teatud takistus, mis mõjutab kütusekulu. Teiste sõnadega on veeretakistus energia, mida rehvid tarbivad läbitaval vahemaal. Kui rehvidel on MADAL veeretakistus, annavad need PAREMA kütusesäästlikkuse.

 

Katse: rehvi on katsetatud veereval pinnal standardsetel tingimustel, mis esinevad keskmisel kasutusel. Katse simuleerib sõitmist kiirusel 80 km/h koormusega 80% rehvi koormusindeksist.
Opis: Image: Measure Fuel Economy




Vaadake rehvi märgistuse juhendatud tutvustust...


Kuidas mõõta pidurdamist märjal teel?

Opis: Image: Braking label focus

Seda katset tehakse sõidukiga standardsetel seadusega kehtestatud tingimustel, nimelt: temperatuur, teekatte seisund, veesügavus ja kiirus.

Katse tingimused vastavalt Euroopa seadusandlusele:

  • talverehve katsetatakse temperatuurivahemikus 2 °C kuni 20 °C;
  • suverehve katsetatakse temperatuurivahemikus 5 °C kuni 35 °C;
  • veesügavus 0,5–1,5 mm;
  • pidurdamine viiakse läbi 4 rehvil ABS-süsteemiga vahemikus 80 kuni 20 km/h.
Kuidas Michelin katseid läbi viib: me oleme valinud katsete jaoks tingimused, mis on võimalikult lähedased Euroopa tegelikele sõidutingimustele. See tähendab:

Püsivas soovis parimal võimalikul moel klientide vajadusi rahuldada korraldab Michelin kõiki pidurduskatseid seda tüüpi märgadel teekatetel, mis esindavad kõige paremini tema rehvide kasutustingimusi Euroopas.
Opis: Image: measuring braking on wet roads
  • Umbes 20 °C sõiduautode ja kergveokite rehvide puhul.
  • Umbes 7 °C sõiduautode ja kergveokite talverehvide puhul.
  • Vahemikus 7 °C kuni 25 °C veoautode rehvide puhul (üldiselt kasutatakse suve- ja talvetingimustes)


Kuna igat turul olevat rehvi ei ole võimalik katsetada identsetes tingimustes, viiakse kõik katsetused läbi etalonrehviga. Sel viisil on igale rehvile antud klasse katsetatud alati samades tingimustes.

Vaadake rehvi märgistuse juhendatud tutvustust...

Kuidas mõõta rehvi välismüra?

Opis: Image: Noise label Rehvide poolt tekitatavat mürataset mõõdetakse detsibellides (dB).

Katse: mürataseme mõõtmiseks paigaldatakse raja äärde, millel katsetussõiduk liigub kiirusel 80 km/h, mikrofon.

Välismüra mõõdetakse standardtingimustes (rada, kiirus, temperatuur).

Vaadake rehvi märgistuse juhendatud tutvustust...

 


Mida veel arvestada rehve valides?

Opis: Image: Tyre and Tyre Label Märgistus on hea algus, kuid sama olulised on veel 3 omadust:



Rehvi pikaealisus: kauakestvad rehvid on teie jaoks pikema aja jooksul vähem kulukad. Õige rehv võimaldab teile teiste rehvidega võrreldes enam kui aasta lisasõitu.

Juhitavus maanteel: 25% õnnetustest2 toimub kurvides.

Pidurdamine kuival teel: 70% avariidest2 toimub kuival teel.



Arvake, kes toodab rehve, kus kõik need olulised omadused on olemas…

Meie insenerid on üle 120 aasta olnud teerajajad ja täiustanud rehve, mis kannavad neid olulisi omadusi, nagu ka need 3 tegurit, mis on loetletud uuel märgistusel. Micheliniga saate nautida suurepärast sõiduomaduste tasakaalu – järeleandmisi tegemata.


1) Sõiduomadused on mõõdetud vastavalt määruses EÜ 1222/2009 kehtestatud katsemeetoditele. Euroopa Nõukogu mõju hindamise analüüs SEK (2008) 2860.

2)Verkehrsunfallforschung (VUFO) ja Dresdeni tehnikaülikool: 10 aasta jooksul toimunud 10 000 liiklusõnnetuse analüüs.


Lugege Euroopa uut määrust

Lengvuju automobiliu padangos

lithuanian Michelin Dealerships

Michelin Press Centre