1222/2009 - C1
1222/2009 - C1

Michelin Green:X

Letnia opona

TURVALISUS TÄNU 3 NÄITAJALE


Silmapaistvad omadused 
kuival teel pidurdamises*
märjal teel pidurdamises*
märja teekattega kurvides*

ja firma MICHELIN kogemused rehvide vastupidavuse ja kütusesäästu alal

MICHELIN: Euroopa autojuhtide hinnangul tootemark nr 1.


Rehvid MICHELIN Primacy 3 vahetavad järk järgult välja rehvid MICHELIN Primacy HP. Kui soovid rohkem teada rehvide MICHELIN Primacy HP kohta, klõpsa siia.

Saadaval suurused
Rehvi laius 215 — 225
Rehvi profiil 45 —55
Rehvi läbimõõt 16—17
Rehvi koormusindeks 91— 99
Kiirusindeks H, V, W
Leidke sobiv rehv oma sõidukile
lithuanian Michelin Dealerships
Press Room
  • Toote eelised
  • Tehnoloogia
  • Suurused ja märgistuse klassid

VAID MICHELIN SAAVUTAB SOORITUSVÕIME ILMA KOMPROMISSIDETA

MICHELINi rehvidega ei pea sa valima turvalisuse, vastupidavuse ja kütuse kokkuhoiu vahel.

Nr 1 kasutusturvalisuse poolest (3) Nr 1 rehvide vastupidavuse poolest (4) Nr 1 kütuse kokkuhoiu poolest (5)

LIIKLUSOHTUS TÄHELEPANU KESKPUNKTIS
Michelini panus liiklusohutusse

70% õnnetustest toimub kuival teepinnal. (6) 60 % õnnetustest toimub hoonestatud piirkonnas ja väikesel kiirusel. (6) 75% õnnetustest toimub sirgel teel (20% neist märjal teekattel). (6)
25% õnnetustest toimub kurvides (50% neist märjal teekattel). (6) 99% märjal teekattel juhtunud õnnetustest toimuv väikese veekoguse juures.(6)  
 

MICHELIN PRIMACY 3: TURVALISUS TÄNU 3 NÄITAJALE
Anname oma panuse liiklusohutusse, tegeledes pidevalt oma rehvide sooritusvõime parandamisega.

Silmapaistvad omadused

KUIVAL teel pidurdamises*

Silmapaistvad omadused

MÄRJAL teel pidurdamises*

Silmapaistvad omadused

märja teekattega KURVIDES*

 

UUS TURVISEMUSTER

Tänu uuele, patenditud iselukustuvate lamellidega turvisemustrile on intensiivse pidurdamise ajal kogu rehvi MICHELIN Primacy 3 turviseplokkide pind kokkupuutes tee pinnaga. Lamelli konstruktsioonis on kasutatud tugesid, mis liibuvad vastu turviseklotse ja takistavad pidurdamise ajal turviseklotside deformeerumist. Nii saavutatakse suurem pidurdusjõud ja lühem pidurdusteekond.

UUS PATENDITUD KUMMISEGU

Uus patenditud kummisegu MICHELIN Primacy 3 optimeerib nakkuvuse kõigis kasutustingimustes, ohverdamata teisi sooritusvõime parameetreid ehk kütusesäästlikkust ja vastupidavust. Uus segu on ainulaadne ja keeruline segu mitmesugustest elastomeeridest, ränidioksiidil põhinevast tugevdusainest ja pehmendavatest vaikainetest. Segu uuenduslikkus ei seisne mitte ainult koostisosades, vaid ka nende proportsioonis ja sidumise viisis.

Koostisosade sidumise unikaalne viis loob tugeva intermolekulaarse ühenduse, tagades nii rehvi hea sooritusvõime.

 

Rehvi laius Rehvi profiil Rehvi läbimõõt Rehvi koormusindeks Kiirusindeks Spetsifikatsioon
         
205 50 R 17 93 V C A 69(dB)
205 50 R 17 93 W C A 69(dB)
205 45 R 17 88 V C A 69(dB)
215 55 R 16 93 V C A 69(dB)
215 55 R 16 93 W C A 69(dB)
215 55 R 16 97 H C A 69(dB)
215 55 R 16 97 V C A 69(dB)
215 55 R 16 97 W C A 69(dB)
215 55 R 17 94 W C A 69(dB)
215 50 R 17 91 W C A 69(dB)
215 50 R 17 95 W C A 69(dB)
225 55 R 16 95 V C A 69(dB)
225 55 R 16 95 W C A 69(dB)
225 55 R 16 99 W C A 69(dB)
225 55 R 17 97 W C A 69(dB)
225 55 R 17 101 W C A 69(dB)
225 50 R 17 94 V C A 69(dB)
225 50 R 17 98 V C A 69(dB)
225 50 R 17 98 W C A 69(dB)
225 50 R 17 98 Y C A 69(dB)
225 45 R 17 91 W C A 69(dB)
225 45 R 17 94 V C A 69(dB)
225 45 R 17 94 W C A 69(dB)
235 55 R 17 99 V C A 71(dB)
235 55 R 17 103 Y C A 71(dB)
235 45 R 17 94 W C A 71(dB)
235 45 R 17 94 Y C A 71(dB)
235 45 R 17 97 V C A 71(dB)
235 45 R 17 97 W C A 71(dB)
235 45 R 18 98 W C A 71(dB)
245 45 R 17 99 W C A 71(dB)
245 45 R 17 99 Y C A 71(dB)
245 45 R 18 100 W C A 71(dB)
         

 

Üles

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

(1) Sõltumatute testimiskeskuste TÜV SÜD ja IDIADA poolt korraldatud katsete põhjal rehvidega suuruses 205/55 R 16 V ja 225/45 R 17 W.
(2) Võrreldes juhtivate Euroopa konkurentide toodetud rehvidega. Tarbijate avalduste põhjal (tuginedes TNS Sofres’i poolt 2008. aastal kuuel juhtival Euroopa turul korraldatud uuringutele). Seda tulemust kinnitavad ka firma TÜV SÜD Automotive  2008. aasta ja DEKRA Test Center’i 2009. aasta  katsed MICHELINi enimmüüdud rehvidega igas tootesegmendis, mis olid katsetamise ajal turul saadaval.
(3) MICHELIN on kõige tunnustatum tootemark Euroopa tarbijate hulgas (tuginedes TNS Sofres’i poolt 2010. aastal kuuel juhtival Euroopa turul korraldatud uuringutele) rehvide turvalisuse poolest märjal teel ja panuse poolest liiklusohutusse.
(4) Võrreldes juhtivate konkurentide toodetud rehvidega. Tarbijate avalduste põhjal (tuginedes TNS Sofres’i  poolt 2011. aastal kuuel juhtival Euroopa turul korraldatud uuringutele). Seda tulemust kinnitavad ka DEKRA Test Center’i 2011.  aastal tehtud katsed MICHELINi enimmüüdud rehvidega igas tootesegmendis, mis olid katsetamise ajal turul saadaval.
(5) Võrreldes juhtivate konkurentide toodetud rehvidega. Arvutatud veeretakistuse katsete põhjal, mille korraldas 2011. aastal TÜV SÜD Automotive igas tootesegmendis enimmüüdud rehvidega, mis olid turul katsetamise ajal saadaval. 
(6) Allikas: „Verkehrsunfallforschung (VUFO) an der Technische Universität Dresden“: 10 aasta jooksul toimunud 20 000 liiklusõnnetuse analüüs.

Rehvide kvaliteedi ja sõiduomaduste säilitamine on kasutaja kohustus. Laadige alla meie ohutusteatmik ja tutvuge meie nõuannetega rehvide ohutuse ja kasutamise osas. (PDF 461 kb).

Esitatud rehvirõhud on kõigest soovituslikud. Soovitatud rehvirõhud leiate oma sõiduki hooldusjuhendist. Mõnikord leiab need sõiduki esiukse siseküljel või bensiinipaagi korgil olevalt kleebiselt. Veebisaidil www.michelin.ee olevad dokumendid ja info on esitatud põhimõttel "nagu on" ning ilma ühegi otsese või kaudse garantiita. Firmal Michelin on õigus antud veebisaidi sisu ilma ette teatamata muuta või teisendada.