ASM-nimeline süsteem
Uus süsteem koosneb 3 olulisest mehhanismist, mis aitab parandada rehvide sooritusvõimet, ja mida nimetatakse ASM-süsteemiks: rehvistruktuur, turvisemuster ja materjal. Tulemuseks on enneolematu tasakaalustatud sooritusvõime.
Saadaval suurused | |
Rehvi laius | 215 — 295 |
Rehvi profiil | 35 — 60 |
Rehvi läbimõõt | 16 — 19 |
Rehvi koormusindeks | 87 — 103 |
Kiirusindeks | H, V, W,S, Y |
Leidke sobiv rehv oma sõidukile |
MICHELIN Primacy HP rehvide läbisõit on keskmiselt 25% võrra pikem oma peamistest konkurentidest(3) Rehvide tootmises on kasutatud uut kummisegu, mis tagab väga tasase sõidu. Sellegipoolest töötavad rehvid efektiivselt ja nende eluiga on pikem. |
![]() |
Tõhusam pidurdamine libedal teel: kuni 2 m võrra lühem pidurdusmaa(4) Et pidurdusmaa oleks lühem, on vaja esiteks suuremat kontaktpinda teega (A), turvise iga ruutmillimeeter töötab võrdselt tugevasti (S), isegi kui vajutada järsku pidurit (M). A: maksimaalne kontakt teega (painduv, kuid jäik) S: ühetaoline turvisemuster (painduv, kuid jäik) – V-kujuline kesksoon M: optimeeritud segu „Elasto-Sport”ist ja „Full Silica”st
|
![]() |
Rehvide tootmisel on võetud arvesse võistlusradadel juurutatud meetodeid, mis nõuavad rehvidelt suurt vastupidavust pidevalt muutuvates tingimustes. Firma Michelin uurimiskeskus on rehvi MICHELIN Primacy HP väljatöötamisel püstitanud väga ambitsioonika eesmärgi: olla luksussõidukite segmendi parim. Selle eesmärgi saavutamiseks on firma Michelin insenerid mõelnud välja 3 uut lahendust. Tulemus: 100%
Painduvad, kuid siiski jäigad Esimest korda on kasutatud lahendust, kus rehvid on üheaegselt nii painduvad kui jäigad: painduv rehvistruktuur kindlustab MICHELIN Primacy HP rehvide väga laia kontaktpinna, jäigem turvisemuster aga tagab rehvide maksimaalse sooritusvõime. |
![]() |
ElastoSPORT: pärinevad sportrehvide segmendist Ainulaadne kummisegutehnoloogia, kus on kasutatud materjale, mis on segu Elasto-Sport'ist ja ränioksiidist. |
![]() |
ASM-nimeline süsteem Uus süsteem koosneb 3 olulisest mehhanismist, mis aitab parandada rehvide sooritusvõimet, ja mida nimetatakse ASM-süsteemiks: rehvistruktuur, turvisemuster ja materjal. Tulemuseks on enneolematu tasakaalustatud sooritusvõime. |
![]() |
Rehvi laius | Rehvi profiil | Rehvi läbimõõt | Rehvi koormusindeks | Kiirusindeks | Spetsifikatsioon | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
195 | 55 | R 16 | 87 | H | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
195 | 55 | R 16 | 87 | V | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 60 | R 16 | 92 | V | E | B | ![]() |
70(dB) | |
205 | 60 | R 16 | 92 | V | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 60 | R 16 | 92 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 60 | R 16 | 92 | W | AO | E | A | ![]() |
70(dB) |
205 | 60 | R 16 | 96 | W | XL | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | H | E | B | ![]() |
70(dB) | |
205 | 55 | R 16 | 91 | H | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | H | * | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | V | A | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | V | MO | C | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | V | AO | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | V | DT1 | E | A | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | V | * | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | W | MO | C | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | W | DT1 | E | A | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | W | * | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 91 | W | AO | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 55 | R 16 | 94 | V | XL | E | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 50 | R 16 | 87 | W | - | - | - | - | |
205 | 50 | R 17 | 89 | V | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
205 | 50 | R 17 | 89 | W | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 60 | R 16 | 95 | V | E | B | ![]() |
70(dB) | |
215 | 60 | R 16 | 95 | W | E | B | ![]() |
70(dB) | |
215 | 60 | R 16 | 99 | H | XL | E | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 60 | R 16 | 99 | V | XL | C | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | H | DT1 | F | C | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | H | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | V | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | V | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 55 | R 16 | 93 | Y | E | B | ![]() |
70(dB) | |
215 | 55 | R 17 | 94 | V | C | C | ![]() |
70(dB) | |
215 | 55 | R 17 | 98 | W | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 50 | R 17 | 95 | V | XL | C | B | ![]() |
70(dB) |
215 | 45 | R 17 | 87 | W | E | A | ![]() |
70(dB) | |
225 | 60 | R 16 | 98 | V | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 60 | R 16 | 98 | W | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 60 | R 16 | 98 | W | MO | C | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 60 | R 16 | 102 | V | XL | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 95 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 95 | W | * | E | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 95 | W | MO | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 95 | Y | AO | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 99 | V | XL | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 99 | W | XL | MO | B | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 16 | 99 | Y | MO | B | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 16 | 92 | V | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 50 | R 16 | 92 | V | MO | E | C | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 16 | 92 | W | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 50 | R 16 | 92 | W | MO | E | C | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 17 | 97 | W | MO | C | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 55 | R 17 | 97 | Y | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 55 | R 17 | 97 | Y | MO | C | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | H | * | E | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | V | * | E | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | W | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 50 | R 17 | 94 | W | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | W | * | E | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | Y | AO | F | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 94 | Y | * | E | A | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 98 | V | S1 | C | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 50 | R 17 | 98 | Y | XL | AO | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | V | E | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 45 | R 17 | 91 | V | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | V | G1 | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | W | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | W | AO | E | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | Y | F | B | ![]() |
70(dB) | |
225 | 45 | R 17 | 91 | Y | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
225 | 45 | R 17 | 91 | Y | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
235 | 55 | R 17 | 99 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
235 | 55 | R 17 | 103 | W | XL | C | B | ![]() |
70(dB) |
235 | 45 | R 17 | 94 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
235 | 50 | R 18 | 101 | Y | C | B | ![]() |
70(dB) | |
245 | 45 | R 17 | 95 | W | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 45 | R 17 | 95 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 45 | R 17 | 95 | Y | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 45 | R 17 | 95 | Y | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 45 | R 17 | 95 | Y | AO | F | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 40 | R 17 | 91 | W | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 40 | R 17 | 91 | Y | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 50 | R 18 | 100 | Y | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
245 | 40 | R 18 | 93 | Y | E | B | ![]() |
70(dB) | |
245 | 40 | R 19 | 94 | Y | * | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
255 | 40 | R 17 | 94 | V | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
255 | 40 | R 17 | 94 | W | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
255 | 40 | R 17 | 94 | W | MO | F | B | ![]() |
70(dB) |
255 | 40 | R 17 | 94 | Y | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
255 | 45 | R 18 | 99 | Y | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
275 | 45 | R 18 | 103 | Y | MO | E | B | ![]() |
70(dB) |
275 | 35 | R 19 | 96 | Y | * | ZP | F | B | ![]() |
70(dB) |
(1) Võrreldes oma peamiste konkurentidega Euroopa turul, tulemused põhinevad rehvide 225/55 R 16 W, 205/55 R 16 W, 215/55 R 16 V ja 225/45 R 17 W baasil 2005., 2006., ja 2007. a. Automotive'i ja CERMi poolt läbiviidud uurimustele.
(2) Tulemusi on võrreldud MICHELIN Pilot Primacy rehvidega, ettevõttesisesed testid.
(3) Keskmine tulemus, tulemused põhinevad rehvide 225/55 R 16 W, 205/55 R 16 W, 215/55 R 16 V ja 225/45 R 17 W baasil TÜV SÜD Automotive'i ja CERMi poolt 2005., 2006., ja 2007. a. läbiviidud rehvitestidele
(4) Võrreldes MICHELIN Pilot Primacy'ga
* Arvutatud TÜV SÜD Automotive'i poolt 2008. ja 2009. aastal läbiviidud veeretakistuse katsete alusel.
Rehvide kvaliteedi ja sõiduomaduste säilitamine on kasutaja kohustus. Laadige alla meie ohutusteatmik ja tutvuge meie nõuannetega rehvide ohutuse ja kasutamise osas. (PDF 461 kb).
Esitatud rehvirõhud on kõigest soovituslikud. Soovitatud rehvirõhud leiate oma sõiduki hooldusjuhendist. Mõnikord leiab need sõiduki esiukse siseküljel või bensiinipaagi korgil olevalt kleebiselt. Veebisaidil www.michelin.ee olevad dokumendid ja info on esitatud põhimõttel "nagu on" ning ilma ühegi otsese või kaudse garantiita. Firmal Michelin on õigus antud veebisaidi sisu ilma ette teatamata muuta või teisendada.