ELI REHVIMÄRGISTUS
MILLELE MA PEAKSIN VEEL TÄHELEPANU PÖÖRAMA?
MILLEKS UUS SEADUS?
UUS ELI REHVIMÄRGISTUS
Mida see tähendab minu jaoks?

Võrrelge kütusesäästlikust

Kasutage seda diagrammi, et näha, kuidas rehv mõjutab kütusekulu. Kütusesäästlikkust hinnatakse vahemikus A-st (kõige säästlikum) G-ni (kõige vähemsäästlik).
 
Säästke kuni 80 liitrit kütust rehvi eluea jooksul. See kehtib autodele, mis on varustatud nelja A-klassi rehviga ja mis sõidab kiirusel 80 km/h – see kasutab 7,5%(1) vähem kütust kui G-klassi rehvid.

Tulemused võivad varieeruda vastavalt auto tüübile või kliimatingimustele, kuid tulemuste erinevused on tõestatud.

Lugege rehvimärgistuse kohta

Kas teadsite ...

Michelin on nr 1 kütusesäästult(2)

(1) Sõiduomadused on mõõdetud vastavalt määruses EÜ 1222/2009 kehtestatud katsemeetoditele. Euroopa Nõukogu mõju hindamise analüüs SEK (2008) 2860.

(2) Võrreldes peamiste konkureerivate toodetega. Arvestatud firma TÜV SÜD 2010. ja 2011. aasta veeretakistuse katsete põhjal, mis viidi läbi igas segmendis enimmüüdud, tol hetkel Euroopa vabaturul saadavate seeriatega.

 

Võrrelge pidurdust märjal teekattel

Sellel graafikul hinnatakse, kui hästi rehv pidurdab märgades tingimustes. Tulemuslikkust hinnatakse vahemikus A-st (kõige turvalisem, lühima pidurdusteekonnaga) kuni G-ni (kõige ohtlikum, pikima pidurdusteekonnaga).

Peatub kuni 4 auto pikkuse võrra varem. Autode korral, mis on varustatud nelja A-klassi rehviga ja mis sõidavad kiirusel 80 km/h, võib pidurdusteekond olla kuni 18 m või 30% (1) lühem kui G-klassiga rehvidel.

(1) Sõiduomadused on mõõdetud vastavalt määruses EÜ 1222/2009 kehtestatud katsemeetoditele. Euroopa Nõukogu mõju hindamise analüüs SEK (2008) 2860.

Lugege rehvimärgistuse kohta

Kas teadsite ...

Michelin on nr 1 tarbija ohutuselt (3)

(3) MICHELIN on kõige tuntum rehvimark Euroopa tarbijate seas (2011. aastal firma TNS Sofres poolt läbi viidud uuring kuuel Euroopa põhiturul) järgmiste omaduste poolest:

- turvalisus märjal teekattel

- panus liiklusohutusse

Võrrelge välismüra klassi

See diagramm näitab teile rehvi mürataset detsibellides (dB). 3 lainega piktogramm näitab teile, kuidas see suhestub tulevaste kohustuslike Euroopa piirmääradega. Rehvimüra, mis on kuuldav väljaspool autot, ei pruugi ilmtingimata seostuda sellega, mida te kuulete autos sees.

Kolm musta lainet = kõrge müratase, kuid vastab praegustele ELi normidele.

Kaks musta lainet = keskmine müratase, jääb tulevase piirmäära ja 3 dB vahele alla selle.

Üks must laine = madal müratase, 3 dB võrra tulevasest piirmäärast madalam.

Kas teadsite ...

Michelin võimaldab teil valida õige rehvi turvalisuses, pikaealisuses või kütusesäästlikkuses järeleandmisi tegemata.

 

Millele ma peaksin veel tähelepanu pöörama?

Märgistus on hea algus, kuid sama olulised on veel kolm omadust:

Rehvi pikaealisus: kauakestvad rehvid on teie jaoks pikema aja jooksul vähem kulukad. Õige rehv võimaldab teile teiste rehvidega võrreldes enam kui aasta lisasõitu.

Teelpüsivus kurvides: 25% õnnetustest (4) toimub kurvides.

Kuiv maantee: 70% avariidest (4) toimub kuival teel.

(4) Verkehrsunfallforschung (VUFO) ja Dresdeni tehnikaülikool: 10 aasta jooksul toimunud 10 000 liiklusõnnetuse analüüs.

Arvake, kes toodab rehve, kus on kõik need olulised omadused olemas…

Meie insenerid on üle 120 aasta olnud teerajajad ja täiustanud rehve, mis kannavad neid olulisi omadusi, nagu ka need kolm tegurit, mis on loetletud uuel piktogrammiga märgistusel. Micheliniga saate nautida optimaalset sõiduomaduste tasakaalu – järeleandmisi tegemata.

Soovite oma rehvidelt suuremat kütusesäästlikkust ja ohutust?

Teil tuleb anda omapoolne panus…

Rehvid on vaid üks oluline osa, muutuse saate teha teie juhina.

Ökosõit: vältige liigset gaasipedaali vajutamist ja nautige arvestatavat kütusesäästu pikema aja jooksul.

Õige rehvirõhk: kontrollige regulaarselt, et tagada minimaalne energiakadu, mida põhjustab liigne veeretakistus, ja optimaalne haarduvus märjal maanteel.

Hoidke vahekaugust: ohutu pikivahe eessõitva autoga vähendab õnnetusse sattumise ohtu.

Vaadake uut Euroopa määrust

UUS ELI REHVIMÄRGISTUS - Mida see tähendab minu jaoks?

MILLEKS UUS SEADUS?

Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik Euroopas autodele ja kergveokitele müüdavad rehvid kandma spetsiaalset uut märgistust. Iga märgistus esitab teile põhiandmed selle rehvi kohta. See võimaldab rehve ostes teha palju teadlikuma valiku
Muudatus paremuse poole
Uus märgistussüsteem annab palju eeliseid. Meie kõigi jaoks on selle eesmärgiks parandada ohutust maanteedel, propageerida paremat kütusesäästlikkust ja pehmendada meie mõju keskkonnale.


Võrdlus ühe pilguga


Nüüd on meil võimalik võrrelda rehve 3 põhikriteeriumi alusel:
-    kütusekulu (hämmastaval kombel kulub üks paagitäis viiest rehvidele),
-    haardumine märjal teekattel (ohutuse võtmetegur),
-    rehvi välismüra (heli, mida teie rehvid teevad maanteel veeredes ja mida kuuldakse väljaspool autot).

Samuti hõlmab uus seadus kõiki rehve, mis paigaldatakse uutele autodele, kergveokitele, veoautodele, kaugsõidubussidele ja bussidele, mis toodetakse 1. juulil 2012 või pärast seda.

Rehvide võrdlemiseks on rohkem võimalusi, kui hind


Kui te ostate rehve, soovite te fakte – kohe. Te soovite objektiivset teavet selle kohta, kuidas teie valik mõjutab teie turvalisust, planeeti ja neid, kes on teie ümber. Michelin usub, et uus märgistus on samm õiges suunas. Teie jaoks tähendab see seda, et rehvide omadused muutuvad järjest paremaks ja paremaks.