TALVEREHV / SÕIDUAUTO, SPORT- JA VÕIMSAD AUTOD
X-Ice North4 pidurdab jääl keskmiselt 3,7 m lühemalt kui selle konkurendid keskmiselt (1)
Michelin X-ICE North4 edestab jääl konkurente keskmiselt 3,2 sekundit jääl juhitavuse ringiajas (2)
Parim üldine mürataseme ja mugavuse suhe mustkattega teedel sõites (3)
Suurepärane jõudlus lumel nii pidurdamisel kui kiirendamisel(4)
eeretakistus 19% väiksem (5)
(1),(2),(4): Katsetused viis Michelini tellimusel läbi TEST WORLD Product Service vahemikus dets 2017 kuni jaan 2018 mõõtudes 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf 7, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkappeliitta 9, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, PIRELLI Ice Zero:
*(1) Põhineb jääl pidurdamise katsetusel (vahemikus 30 ja 5 km/h), 3 katsetuse tingimuse keskmine (-12 C, -10 C ja -4 C) uue rehvi puhul ja 2 katsetuse tingimuse keskmine (-15 C ja -8 C) 10 000 km läbimise järel tegelikes kasutustingimustes Põhja-Soomes.
*(2) Jääl juhitavuse katsetus viidi läbi 1000 m jäärajal. 2 katsetuse tingimuse keskmine (-11 C ja 4 C).
*(4) Põhineb lumel pidurdamise katsetusel (vahemikus 35 ja 5 km/h) ja lumel kiirendamise katsetusel (vahemikus 5 ja 35 km/h). 2 katsetuse tingimuse keskmine (-10 C ja -15 C).
(3) Subjektiivne müra/mugavuse katsetus ja objektiivne mürakatsetus musta asfaltkattega teedel, mille viis Michelini tellimusel läbi TÜV Saksamaal jaanuaris 2018 mõõtudel 205/55 R16 91V rehvidel, mis olid paigaldatud sõidukile VW Golf VII 1.5 TSI, võrreldes MICHELIN X-Ice North 4 rehvi konkureerivate rehvidega BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, NOKIAN Hakkappeliitta 9, PIRELLI Ice Zero. 3 kiirustingimuse keskmine (50 - 80 - 110 km/h).
(5) Põhineb ettevõttesisestele uuringutele, mis viidi läbi Ladouxi tehnoloogiakeskuses (Clermont-Ferrand) Michelini poolt vahemikus august 2016 ja november 2017 rehvidel 205/55R16 X-Ice North 3 ja 205/55R16 X-Ice North 4.